piątek, 3 maja 2013

34.


Nie wiedziałam w tamtym momencie co mam zrobić. Na chwilę zapomniałam co ja robię na tej scenie. Zaczęłam tańczyć tak jak Sill. Justin skakał po scenie i wymachiwał rękami. Co wtedy czułam? Nie wiem. Nie zostałam przecież oszukana. Przecież tańczy. I mówił mi, że jest kim innym. Ale dlaczego inni również to przede mną ukrywali. Popatrzyłam przez chwilę na Luka i Sill, którzy akurat tańczyli najbliżej. Uśmiechali się do fanów. Przez chwilę byłam przodem do telebimu, na którym zobaczyłam napis : ‘Justin Bieber’. Bieber. Jak mogłam być tak głupia? Ta kobieta z mężczyzną wtedy w tej restauracji to musieli być Jego rodzice. A ta kobieta, która wydawała mi się znajoma to Pattie. W końcu wszystko zaczęło mi się układać w jedną całość. ‘Uwierz, że On przychodzi na próby’. – przypomniały mi się słowa Justina. On mówił wtedy o sobie. Jedna piosenka się skończyła. Justin zdjął marynarkę oraz okulary i rzucił w stronę jednego z tancerzy, którzy poszli zanieść ją za kulisy. W pewnym momencie moje i Justina oczy się spotkały. Popatrzył na mnie przepraszająco a ja niezauważalnie kiwnęłam mu głową na znak, że zrozumiałam. Show musiało trwać dalej. Postanowiłam dać z siebie wszystko. Patrzyłam na te zapłakane dziewczyny przy scenie, które próbowały dotknąć Justina. Widziałam masę kartek z napisami: Kocham Cię, Justin, Bieber na zawsze, Beliebers. Nagle przypomniała mi się sytuacja w Polsce. To wtedy widziałam pierwszy raz napis Belieber. Na koszulkach dziewczyn, które mijałam idąc na próbę. Chłopak z plakatów to Justin. On ma też fanów w Polsce. Ale dlaczego nigdy o Nim nie słyszałam? W mojej głowie usłyszałam głos: byłaś ciągle zajęta tańcem i nauką. Nie zauważyłam nawet kiedy piosenka się skończyła. Musiałam szybko zejść ze sceny i się przebrać. Justin również znikł ze sceny. Słyszałam okrzyki Jego fanek. Jego Beliebers? Chyba tak je można nazwać sądząc po kartkach. Zeszłam szybko ze sceny. I podążyłam za tancerzami. Nie było czasu na to, żeby rozmawiać. Na szczęście za kilka piosenek zostaję z Sill za kulisami. Na dwie piosenki. Szybko się przebrałam, żeby po chwili dołączyć do tancerzy na scenie. Show Justina było niesamowite. Miał świetny kontakt z fanami.  Byłam już konkretnie zmęczona. Ale widok zadowolonych fanów był niesamowity. Patrzyłam ukradkiem na Justina, który z uczuciem śpiewał Out Of Town Girl. Przy tym musiałam z resztą wejść na ‘wybieg’. Gdy zobaczyłam wyciągniętą rękę jednej z fanek podałam jej ją. Uśmiechnęła się szeroko a w jej oczach ujrzałam łzy. Piosenki mijały szybko. W końcu musiałam zejść ze sceny. Na scenie pojawiły się nowe rekwizyty. Między innymi wielki tron. Szybko przebrałam się do innej piosenki i mogłam zza sceny obserwować koncert. Nagle zobaczyłam Allison z jakąś dziewczyną, która była bardzo zapłakana.
- Kto to jest? – zapytałam Sill o dziewczynę.
- Jedna z Beliebers. Justin podczas tej piosenki wybiera swoją OLLG. I śpiewa tylko dla niej. Świetny pomysł, co? – powiedziała Sill. – Zuz. Wiem, że to szok, że to Justin akurat jest naszą gwiazdą ale On naprawdę nie chciał Cię okłamać. Zresztą wyjaśnisz sobie to z nim po koncercie.
- Nie będzie miał spotkania z fanami? – zapytałam zerkając na zapłakaną fankę.
- Miał wcześniej. Takie spotkanie nazywa się Meet&Greet. Jednak Biebs nienawidzi tego, że Jego fani muszą płacić tyle kasy za to spotkanie. I to tylko głupie zdjęcie. – powiedziała.
- Jak to płacić? Za zdjęcie? – popatrzyłam znów na fankę.
- Scooter to wymyślił, żeby zarobić kasę.  Justin chciałby się spotkać ze wszystkimi swoimi Beliebers. Ale nie może. Dlatego czasami po koncertach chodzi przybity. Przyzwyczaisz się. – powiedziała.
Patrzyłam na dziewczynę, która próbowała się uspokoić. Postanowiłam podejść do Niej. Popatrzyła na mnie załzawionymi oczami.
- Justin Cię kocha, tak jak my wszyscy. – powiedziałam i mocną ją przytuliłam. Wtedy za kulisy wszedł Luke i inny tancerz i zaczęli prowadzić ją na scenę. Patrzyłam na nią z uśmiechem. Jej marzenia właśnie się spełniają. Justin podał jej wianek i śpiewał dla niej. Na koniec zapytał się jej o imię. Widziałam jak cała się trzęsła. Odpowiedziała, że Emi. Justin obwieścił to publiczności, która zaczęła głośno krzyczeć. Cieszyli się z jej szczęścia. Są jak rodzina. – pomyślałam. Po chwili zauważyłam, że Justin idzie z nią za kulisy. Bardzo szybko ją przytulił i otarł jej łzy. ‘Kocham Cię Shawty.’ Powiedział i uśmiechnął się do dziewczyny, po czym Allison odprowadziła ją z powrotem. Justin miał chwilę oddechu, gdyż muzyka jeszcze przez chwilę grała.
- Wytłumaczę Ci wszystko w hotelu.  – powiedział i cmoknął mnie szybko w czoło. Szybko poszedł się przebrać i stanął na podeście, który miał Go w wieźć na scenę. Mrugnął do mnie i już Go nie było. Za chwilę z Sill wchodziłyśmy. Stanęłam więc przy wejściu na scenę. Po chwili wbiegłyśmy. Uwielbiałam tańczyć do tej piosenki. Mogłam się wtedy wytańczyć. ‘As long as you love me’ minęło bardzo szybko. Chwila przerwy, Justin za kulisami się przebierał. Na scenie pojawił się fortepian. Odsunęłam się bardziej w stronę kulis. To Jego moment. Kątem oka widziałam dziewczyny płaczące przy barierkach. To dla nich najważniejsza piosenka. Po chwili pojawił się Justin i zaczął śpiewać „Believe”. Widok, jaki zobaczyłam na widowni zwalił mnie niemal z nóg. Wszyscy podnieśli karteczki ze znaczkiem Forever + napis Kidrauhl. Co to mogło znaczyć? Będzie musiał mi dużo wyjaśniać. Prawie popłakałam się, gdy zobaczyłam łzy w oczach Beliebers. A co najważniejsze w oczach chłopaka.  Ciągle w głowie miałam słowa ze snu.  ‘Believe, believe. ’Nagle powiedział słowa, których najmniej się spodziewałam.
- Dziękuję za niesamowitą atmosferę. Kocham Was! – krzyknął w stronę widowni, która zaczęła krzyczeć, żeby nie odchodził. Tancerze również schodzili. Nie rozumiałam tego. Dlaczego przerwał koncert? Przecież miałam tańczyć jeszcze do dwóch piosenek. Przy ‘Boyfriend’ miałam tańczyć przy Justinie. Co było grane? Postanowiłam się tego dowiedzieć podchodząc do chłopaka.
_________________________
Następny rozdział. Taki o na szybko. ;3 następny wieczorkiem. ;3 Komentujcie. ;3

3 komentarze:

  1. jak zwykle cudowny bo jak by że inaczej ;p czekam do wieczorka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. MISTRZ :D Czekam nn :)
    dodałam nowy rozdział :) allaroundtheworldmylifewithjustin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzu Dajesz jeszcze jeden albo i 2 !!! Kocham cie i to opowiadanie ;***

    OdpowiedzUsuń