piątek, 5 kwietnia 2013

Wprowadzenie

Hej wszystkim. Na imię mam Natalia. Tak wiem, że jest Zuzanna ale wolałam założyć konto jako postać z opowiadania. A właśnie. Tak. Tu będę zamieszczała opowiadanie, które dziś zaczęłam pisać. Wiem, że jest sporo takich opowiadań ale mam nadzieję, że moje również przypadnie Wam do gustu. No to może małe wprowadzenie. Bohaterką jest 18 letnia Zuzanna. Mieszka z rodzicami. Jak można się domyślić spotka Justina Biebera. Ale w jaki sposób? Dowiecie się czytając moje opowiadanie. :D Od razu piszę, że nie znam dokładnych nazw ulic, miejscowości więc to niektóre będzie zmyślone. Tak wiem, przepraszam za to. :* Mam nadzieję, że szybko Wam się nie znudzi i będziecie proponować swoim znajomym przeczytanie mojej twórczości. Kiedyś napisałam opowiadanie. Kilka osób je czytało ale nie wiem czy umiem pisać. Mam nadzieję, że tak. No okej. To za chwilę pojawi się pierwsza część. Trzymajcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz