poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Małe ogłoszenie.

Hej. ;) Kochani. Widzę, że widzicie to opowiadanie. Statystyki nie kłamią. Zwłaszcza, że mam wyłączoną opcję, żeby mnie zaliczało do statystyk. Mogłabym Was prosić, że gdy czytacie to i komentujecie? Bardzo chciałabym znać Wasze zdanie na temat opowiadania, a jak na razie komentuje tylko Natalka.
Poza tym jeszcze jedno ogłoszenie. Przepraszam za dzisiejszą część, ale pisałam na szybko, gdyż niedawno wróciłam do domu, a za chwilę muszę iść się uczyć. Niestety, 3 klasa szkoły średniej do czegoś zobowiązuje. Więc wybaczcie za tak mało ogarnięty rozdział <3.

3 komentarze:

  1. Kiedy nowy rozdział ? :) Ps. Masz twittera ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział w weekend. ;c Chyba,że jutro dam radę. Niestety. Matma, geografia i chemia same się nie napiszą. Tak mam. @heheheswag

      Usuń
    2. Ok ok ja jestem @beeelieveee

      Usuń